Äntligen svar från STS!

Nu har det gått några dagar sedan mitt senaste inlägg. Detta beror på att det inte hänt så mycket på Au-Pair fronten. Har bara väntat, väntat, väntat och väntat. Jag väntade så länge att jag fick skriva till STS och fråga när det hela skulle sätta igång. Redan dagen efter fick jag ett svar att de bad om ursäkt och att jag skulle kunna få ha min intervju redan samma dag.

Dock missade jag telefonsamtalet, så typiskt! Men mailade till tjejen som ska vara min intervjuare och frågade om vi kanske kan ta det ikväll. Annars blir det väl på måndag då arbetsveckan börjar igen.

Men nu har man i alla fall fått svar så ett steg närmare. Hoppas det går undan nu, så att man snart får vara i England! Står ju på STS hemsida att efter man betalat in pengar så kan det ta upp till tre veckor tills man är framme hos en familj i England. Om inte det är snabbt så vet jag inte...


Får  man sådana tröjor tro?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0