Inget nytt på Au-Pair fronten...

... Men jag känner att jag vill skriva i denna blogg. Tänkte därför köra några inlägg i en annan kategori, som inte har med Au-Pair att göra.

Just nu består mitt liv av en sak, jobb, jobb och åter jobb. Det är även därför inget händer med Au-Pair sökandet. Måste hem till min lilla dosa, så att jag kan betala in pengarna till STS. Jobbar dock 20 mil från mitt hem, så kommer nog inte kunna göra det förän den 18:e.

Dock är det inte endast negativt. Får ju cash till London! Alltid bra med fickpengar. Har ju hört att det är en väldigt dyr stad.
Juste, jag har kommit in på en distanskurs som jag sökt. Sökte mest för att jag ville ha något att göra till hösten som rör studier. Tänkte ta några distanskurser som lät roliga och den som jag nu kom in på heter "Deckarförfattare före Liza Marklund". Det finns fortfarande chans kvar att söka, då kursen börjar i september. Den går mest ut på att man ska läsa några böcker och sedan diskutera dem i grupp över Internet. Som en bokcirkel helt enkelt.


Bokmal, plugghäst, men vad säger man om ugglan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0