One step closer...

Nu har jag äntligen betalat in de 2990 kronorna som behövdes till STS. Så nu ska det väl snart börja hända saker. Jag gjorde detta för några dagar sedan, så man hoppas att dem hör av sig snart. Vill ju inte behöva vänta så länge till.

Jag har redan nu börjat planera saker inför London. Saker jag ska göra och saker som jag behöver veta inför denna stora omställning. T.ex. har jag varit inne på sidan Londonsvenskar och läst frågor och svar i deras forum av andra som också ska eller redan bor i denna stad.

Men som sagt, nu väntar jag bara på att STS ska höra av sig så att allt detta kan sätta igång. För jag vill också:


...åka dessa dubbeldäckare!

... bo i Kensington eller någon annan stadsdel!

... vandra i Julia Roberts och Hugh Grants fotspår!

... vinka till drottningen när hon befinner sig på balkongen!

... fika på Laduree och andra ställen!

...gå på Portobello Market eller andra marknader varje vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0