Jag vill till London

Nu har jag skickat i väg en anmälan till STS, där det står att jag vill åka till England som Au-Pair nu till hösten 09. Jag har tidigare pratat med dem och frågade då var de flesta familjerna bor och ganska förståeligt nog blev svaret London. Det är även där jag vill hamna om jag ska välja en stad i England. Jag har tidigare aldrig varit där, så det skulle vara väldigt roligt att få besöka, till och med bo, i denna Europas huvudstad.

För att få åka ska jag nu betala in 2995 kr till STS och fylla i en ansökan. Sedan ska jag skicka in ett papper från polisen som visar att jag inte finns med i straffregistret, samt skicka in lite andra papper, bilder på mig själv, gå på läkarbesök och ha en intervju med STS. Den kommer att hållas över Internet, eftersom jag inte bor i Göteborg, där den annars sker. Undrar hur? Kanske genom webcam?


Tänk att få se de röda bussarna, Big Ben och telefonbåsen med egna ögon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0