Det känns som att jag bestämt mig nu!

Jag tror jag vet vad jag vill göra. Ska nog inte åka mes STS som Au-Pair i alla fall. Visst jag har väntat länge, varit på hälsoundersökning och fixat alla papper. Men jag har nya planer.

Du lutar som sagt åt att jag ska åka själv(möjligtvis med resesällskap) till den stora staden London, ta in på ett skabbigt (förhoppningsvis fint) hostel, leta jobb (förhoppningsvis FÅ ett jobb), leta rum i en shareflat (förhoppningsvis hitta ett fint rum, till ett bra pris i ett bra område) och leva livet i London i några månaders tid. Än så länge 6 månader, sen får man se om det utökas.

Det är vad jag vill just nu. Håller därför på att lusläser allt som finns att läsa om en flytt till London. Det som är ivägen för min resa är i så fall att jag har metallmun, men ska det verkligen behöva vara ett hinder? Nej, jag tycker inte det! Vill man så går det och jag vill till London, får helt enkelt flyga hem varannan månad och spänna skiten. Den ryker väl i alla fall om 6 månader eller nåt!

Så, planera planera är vad som gäller nu. Vill åka nästa månad efter mitt tandläkarbesök, som jag har glömt bort datum på. Men tror runt den 13:e eller något.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0