Uppdatering

Skit, såg nu att jag tappat och kletat ut hallon på min vita tröja!!!!!

Aja, nu är jag tillbaka för en uppdatering. Har inte hänt så mycket, därav inga inlägg. Kan säga att jag har fått ihop alla papper som behövs till ansökningen och väntar nu bara på svar från STS om jag även nu ska skicka med ett personligt brev eller om man kan maila in det.

Eftersom det tar sådan tid har jag även lyssnat till ett tips jag fått av en tjej som nu själv bor i London att jag ska gå in på Londonsvenskar.com och söka, för att kanske finna något jobb där. Så skickade iväg några mail igår och när jag loggade in i morse hade jag fått svar av en tjej. Lite roligt! Vi ska prata på msn senare så får vi se vart det leder. Detta rör sig om södra, sydvästra(?) London, så är lite excited!

Nej, nu ska jag fortsätta äta min sena frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0