Så är det stängt!

Jaha, upp tidigt i ottan (ja, för mig är 10 tidigt!) för att ringa till läkaren och boka tid för en hälsoundersökning. Blir kopplad vidare till en annan mottagning, då dem inte gör undersökningar på friska människor i den stad jag bor i. Så är det stängt på fredagar! Typiskt! Bara att vänta till måndag då och jag som vill bli klar med allt så fort som möjligt, men vad kan man göra?


Får man välja vilken läkare som ska undersöka mig? Hoppas, hoppas :P

Ska åka ner till min syster över helgen. Hennes dotter börjar sin första dag på gymnastiken idag. Ska bli så himla roligt och följa med. Jag har själv gått på det när jag var yngre och har tydligen fortfarande sommarlov :S. Ingen som kontaktade mig och berätta att jag skulle komma tillbaka till hösten. Var jag verkligen SÅ dålig?! :P

Aja, ska övningsköra hem sedan på tisdag. Drygt 15 mil, hjälp! En utmaning, men ska bli superkul. Men nu är det dags att packa och städa rummet. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Linda

hihi, jag hade valt en annan doktor...hmm kommer inte på nån just nu :O)

2009-09-04 @ 21:28:22
Postat av: Anonym

hej! Vad konstigt att samma nummer har ringt dig..hur visste du att de ringt mig for langesen?? Ser att du ska aka till London..va kul, du kommer alska det det ar en helt fantastisk stad!! Ett tips ar dock att hitta en familj privat pa londonsvenskar.com, det gar smidigare, slipper betala avgifter och du kan byta familj fort om du inte trivs! =) ha de bra!

2009-09-07 @ 10:50:17
URL: http://sandrisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0